Zoek binnen hvdsg.nl...

Workshop Social Media

Miljoenen Nederlanders zijn actief op sociale media. Het sociale media landschap is continu in beweging. Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Snapchat en YouTube hebben elk hun eigen functionaliteiten en doelgroep. Het grote bereik en het interactieve karakter maken van sociale media een niet meer weg te denken communicatievorm voor sportorganisaties. Wat kun je als sportvereniging uit sociale media halen? Hoe kun je bijvoorbeeld zorgen voor extra clubbinding? Of nieuwe leden werven? En hoe zorg je dat leden als ambassadeur de club promoten? In deze praktijkgerichte sessie krijgt u concrete handvatten aangereikt hoe de club zich optimaal kan profileren.

De themabijeenkomst over sociale media worden verzorgd door Hans Slender, docent/onderzoeker aan de Hanzehogeschool in Groningen. Binnen de opleiding Sportkunde verzorgt hij modules over o.a. marketingcommunicatie en sociale media. Daarnaast is hij als blogger verbonden aan platformen als SportNext en SportKnowhowXL.

Datum:   Dinsdag 14 mei 2019
Tijdstip: 19:30-21:30 uur – inloop met koffie / thee vanaf 19:15 uur
Locatie: stad Groningen (definitieve locatie volgt)
Kosten:  €30 per persoon

De cursus gaat door bij een minimale deelname van 20 personen.

Workshop Social Media
  • Als u lid bent van een vereniging kunt u dat hier invullen
  • --
  • Uw e-mail wordt alleen voor deze workshop gebruikt.
  • Vul hier uw eventuele opmerkingen in