Zoek binnen hvdsg.nl...

Arbeidsloket voor werkgevers

Weet alles. Regelt alles.

Het Arbeidsloket is een professionele dienstverlening van Huis voor de Sport Groningen die uw vereniging of organisatie veel rompslomp uit handen neemt op het gebied van personeel en werkgeverschap. Zo kunt u het werkgeverschap van uw personeel (bijvoorbeeld trainers) aan ons uitbesteden. Maar ook voor advies en ondersteuning met betrekking tot (vrijwilligers)vergoedingen, werving van sporttechnisch kader, belastingswetgeving of andere personeelszaken bent u bij ons aan het juiste adres.

Ons Arbeidsloket 'Weet alles. Regelt alles'. Het resultaat is dat uw vereniging of organisatie veel tijd en rompslomp uit handen wordt genomen op het gebied van personeelszaken.

Arbeidszaken

Als vereniging of organisatie kunt u te maken krijgen met allerlei arbeid gerelateerde zaken. Denk aan CAO, pensioen, beëindiging van een arbeidsovereenkomst, verzuimprotocollen of vrijwilligersvergoedingen. Lees hier meer over deze en meer arbeidszaken.

Uw winst

  • Arbeidsloket neemt het werkgeverschap van uw vereniging of organisatie uit handen, waardoor u veel tijd bespaart
  • Wij regelen alles op het gebied van personeelszaken, contractonderhoud, afdrachten van premies, het doorvoeren van mutaties en andere lastig administratiewerk.
  • Uw vereniging zorgt door de inzet van Arbeidsloket voor een goed personeelsbeleid en een uitstekende rechtspositie van uw sportprofessionals.
  • Uitstekende kwaliteit, doordat onze professionals op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen op het gebied van arbeidsvoorwaarden, wetgeving, pensioenen en contracten.
  • Geen onverwachte naheffingen door het juist toepassen van wetgeving op het gebied van belastingen, ziekte en overige arbeidszaken.
  • Alles geregeld binnen één helder contract, tegen een aantrekkelijk tarief en uitstekende voorwaarden.

Onze werkwijze

  1. Via adviseur Arbeidsloket Bas van de Kant, b.vandekant@hvdsg.nl kunt u laten weten dat uw vereniging of organisatie interesse heeft in de diensten van Arbeidsloket of advies wilt op het gebied van personeelszaken.
  2. Onze adviseur neemt contact met u op om een vrijblijvende afspraak te plannen en de mogelijkheden te bespreken en om de specifieke situatie en mogelijkheden te bespreken, passend bij uw vereniging of organisatie
  3. Op basis van het gesprek wordt een advies en/of voorstel voor samenwerking voor u opgesteld.

In de praktijk

Uw vereniging of organisatie besluit om het werkgeverschap van uw personeel aan ons Arbeidsloket uit te besteden. Wat betekent dit in de praktijk?

  • Uw vereniging of organisatie gaat een overeenkomst aan met ons Arbeidsloket.
  • U betaalt maandelijks een bedrag voor loonkosten, bijdrage aan de ziektekosten en een kleine vergoeding voor de dienstverlening van Arbeidsloket. Voor verenigingen kan dit in veel gevallen BTW-vrij.
  • Uw personeel, bijvoorbeeld de trainers van uw vereniging, komt in dienst van ons Arbeidsloket
  • U blijft zelf verantwoordelijk voor de begeleiding op de werkvloer en het voeren van functioneringsgesprekken
  • Arbeidsloket stelt een arbeidsovereenkomst op voor uw trainer(s) en verzorgt de salarisadministratie en betalingen.

Aanmelden of wijzigen

Nieuwe klant
Indien u zich wilt aanmelden bij Arbeidsloket dan dienen de volgende formulieren ingevuld te worden.

Nieuwe trainer
Maakt u reeds gebruik van de diensten van Arbeidsloket, maar wilt u een nieuwe trainer aanmelden, dan dienen de volgende formulieren ingevuld te worden:

Mutatie en/of contractverlenging
Is er iets gewijzigd in het aantal uren en/of salaris, of heeft u een trainer waarvan het contract verlengd moet worden? Dan kunt u gebruik maken van het mutatieformulier
Is er sprake van een geringe wijziging dan mag u de wijziging ook mailen naar arbeidsloket@hvdsg.nl. Indien er sprake is van een aflopen contract, ontvangt de sportorganisatie over het algemeen tijdig bericht.

Kosten

Benieuwd wat de kosten zijn van ons Arbeidsloket? Vul dan het formulier in voor een proforma salarisberekening. Binnen 5 werkdagen ontvangt u per mail een berekening van ons.

Goed om te weten

  • Ons Arbeidsloket kan uw vereniging of organisatie ook adviseren en ondersteunen op het gebied van personeelsbeleid
  • Ons Arbeidsloket maakt gebruik van verschillende formulieren en regelingen. Benieuwd welke dit zijn? Klik hier.

Meer informatie?

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met één van de betrokken medewerkers van ons Arbeidsloket.